Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 14:43 - ЧАША НА СКРЪБТА
Автор: vedrin Категория: Изкуство   
Прочетен: 364 Коментари: 2 Гласове:
5



Отдавна сива проза не чета
и в кратките си сънища се крия.
Една последна чаша на скръбта
от теб, живот, аз искам да изпия.

Не беше щедър. Сметка съм си дал,
че няма за главата ми корона.
Светът не е честит пиедестал.
Съдбата не прилича на мадона.

На геният едничък лудостта
превръща се в последна гилотина.
Протягам длан в тълпи от пустота.
Изгубвам се, преди да си замина.

В сърцето - старец. Вън - все още млад.
Прехапана душата от неволи.
Лица жадувам в тъжен маскарад
и истина в театъра от роли.

Но ти, живот, сега пред мен тръгни.
Дано намериш сенките бездомни.
Души, примрели в хорските злини,
които никой никога не помни.

Сълзите им събирай! Като дъжд
от облаците тъмни на съдбите.
Не тръгвай още! Чашата задръж!
В скръбта наподобяваме върбите...

Сега ми дай да пия - без предел!
Не съм единствен! В болката сме много!
Мечти и шанс светът ни е отнел,
но не и вечността ни...
Слава Богу!

(Тленен остатък)



Тагове:   чаша,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. plashkoff55 - Коментар в "Чаша на скръбта"
31.03.2011 00:12
Прекрасно, вълнуващо и тъжно, приятелю от Добрич!

Дори навява и в мен тъжно поетично четиристишие:

---
Скръбна е пак нощта,
заспала в тягостните мисли.
Все пак е тя, скръбта -
трябва да се преосмисли.



цитирай
2. vedrin - ***
01.04.2011 21:23
plashkoff55 написа:
Прекрасно, вълнуващо и тъжно, приятелю от Добрич!

Дори навява и в мен тъжно поетично четиристишие:

---
Скръбна е пак нощта,
заспала в тягостните мисли.
Все пак е тя, скръбта -
трябва да се преосмисли.





Благодаря ти, Плашко! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vedrin
Категория: Изкуство
Прочетен: 215300
Постинги: 369
Коментари: 729
Гласове: 2270
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930