Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2011 10:01 - ПОРТРЕТ ОТ СЪДБАТА
Автор: vedrin Категория: Изкуство   
Прочетен: 273 Коментари: 0 Гласове:
5



Рисувай ме с боите си, Съдба!
Платно вземи, с въздишки изтъкано.
Разбъркай терпентина със борба
и не твърди, че за портрет е рано.

Защото кой ли не е влизал в спор
със твоята загадъчна палитра -
в килиите на земния затвор
където със крила не се полита.

Рисувай ме - такъв, какъвто съм
и не забравяй пръстите раздрани,
с които дращя всяка нощ насън
по камъка на твоите забрани.

Косите ми рисувай с оня сив
оттенък, който имат мъдреците.
Не ме прави изкуствено красив -
портретът ми не е за подлеците.

Челото ми рисувай - като бент
задържал мисли, буйни водопади.
В надежда за последния момент,
когато ще прелеят безпощадни.

Очите ми рисувай, пълни с гняв.
Сълзите се изплакаха отдавна.
Когато още в къшея корав
разбрах, че ти за мен ще си безславна.

Сърцето ми рисувай - как тупти
и кръгове сложи му - за мишена.
Защото във затвор го озапти
и върза го с душа неутешена.

И щом портрета ми завършиш ти -
покрий го със парцал от нищетата.
От тебе терпентиново люти,
а болката потъва зад боята...

(Тленен остатък)



Тагове:   портрет,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vedrin
Категория: Изкуство
Прочетен: 215790
Постинги: 369
Коментари: 729
Гласове: 2270
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930