Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2012 23:12 - РАЗГОВОР С ЛЕВСКИ
Автор: vedrin Категория: Изкуство   
Прочетен: 879 Коментари: 7 Гласове:
12

Последна промяна: 16.08.2012 00:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Доживях да чуя, байо, че си страшен терорист.
Кой кога те в ръст измери, та в душата ти да бърка?
Късат българската памет, идиоти, лист по лист.
Българче ли се нарича - дай му дрога да пошмърка.

Сложили до тебе Ботев, с пламъчното му перо.
Словото му да изтрият, че е писал с кръв и вяра.
Туй владичество османско, гаче е било добро -
полумесец да си вържем, покрай кръста и олтара.

Вазов никак се не ядва. Епопея не върви...
Всичко нека да забрави българското робско племе.
Да изскубе род и корен, от предател да кърви,
и да сее връз душите общоевропейско семе.

Що ти бе бесило, байо? Да увиснеш страховит -
за родина нито чиста, нито от копнежи свята.
На история съдбовна някой драска й кибрит
и прибира с мръсни пръсти тлъстичката си заплата.

Днес за "Левски" като чуят - първо мислят за "Герен".
Дума стане ли за "Ботев" - намирисва на мачлета.
И не си ли веч, Василе, твърде много уморен
да наричаш "свята" тази, дето трижди е проклета.

Доживях да чуя, байо, че сме вече вилает.
Турското върви в ефира - от чаршия на чаршия.
Девет годин ти скита се с оня, спорния поет,
но и днес душите наши тънат в робската килия...



Тагове:   ботев,   Левски,


Гласувай:
13



1. injir - Преди време и за Ботев писаха в из...
15.08.2012 23:20
Преди време и за Ботев писаха в известен демократичен вестник, че и той бил терорист... Представете си само...
цитирай
2. boristodorov56 - Написах коментар не в съзвучие с тезата на автора,
15.08.2012 23:55
но го изтрих, защото има модерация -
приел съм да не коментирам там където има такава.
Без значение от мотивите за тази модерация, лично аз го считам за ограничение.
Съжалявам, нямам нищо против автора.
цитирай
3. devnenetz - Поздравления за автора!
16.08.2012 03:52
Би трябало да лъхат ведри чувства, Ведрине! Но, това е положението. Аз също съм "разговарял" с Левски. Моля, прочетете:
http://devnenetz.blog.bg/poezia/2012/02/18/sram-me-e-apostole.903983
цитирай
4. pegas08 - Хвала на теб , български поете!
16.08.2012 07:02
На мен не ми пречи модерацията, както на достопочтений Б. Т.!
Драго ми е , на душата, че в днешно време , в бурята на кризата, взе да се отсява
зърното от плявата.
Възхитен съм !
цитирай
5. vedrin - Благодаяря ви, приятели!
16.08.2012 10:59
Благодаря ви - Пегас, Девненец и Инджир за подкрепата ви на моя стих! Борис, уважавам позицията Ви и знам, че имате своите аргументи! Аз написах този стих с убеждението, че историята е народна памет и никой не може да я подменя, филтрира и изопачава!
цитирай
6. planinitenabulgaria - В няколко стиха си описал точно хала ни днес!
16.08.2012 12:56
Брависимо, великий Поете!
Коста
цитирай
7. tomich - Ведрин
17.08.2012 21:00
vedrin написа:

...Аз написах този стих с убеждението, че историята е народна памет и никой не може да я подменя, филтрира и изопачава!

Точно така, Ведрин,
Затова не смятам, че разни плужеци безродни и мерзавци без нито грам сиво вещество са в състояние да охулят и омърсят имената на Левски, Ботев и на още други достойни за уважение и почит български чеда!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vedrin
Категория: Изкуство
Прочетен: 215898
Постинги: 369
Коментари: 729
Гласове: 2270
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930